I dag fredag vid 7.30-tiden grävdes fiberkablar av i området vid Vigelsjö, bakom Engelska skolan. Det är många som är drabbade av bredbandsavbrottet. Åtgärder är uppstartade men vi vet inte i skrivande stund när samtliga kommer att ha sina uppkopplingar tillbaka. Om ni efter helgen upplever fortsatta problem, vänd er till er internetleverantör.
Planerat elnätsarbete vid Stockholmsvägen och Radarvägen i september
Vi genomför ett större arbete med att förlägga en ny 20 kilovolt-kabel genom centrala Norrtälje. Arbetet görs för att förstärka elnätet och bidra till en trygg elförsörjning framåt.