Bild på en faktura från Norrtälje Energi. Fakturan innehåller information om fakturadatum, kundnummer och belopp att betala.

Inbetalningskorten saknas på vissa fakturor – så gör du

Publicerat: 14 februari 2025

Vi har upptäckt att inbetalningskortet (talongen) på vår senaste faktura har fallit bort för ett antal av våra kunder.

Om du behöver ett inbetalningskort för betalning av fakturan kan du välja något av följande alternativ:

  • Betala via din internetbank
  • Använd ett eget inbetalningskort om du har ett hemma
  • Hämta ett nytt hos oss
  • Kontakta oss så skickar vi ett till dig.

Har du frågor?

Välkommen att kontakta oss eller kom in till vårt kontor.
Besök: Baldersgatan 12, Norrtälje
E-post: info@norrtaljeenergi.se
Telefon: 0176-718 00

Öppettider

Måndag–torsdag klockan 9–15
Fredag klockan 9–13.30
Lunchstängt alla dagar klockan 11.30–12.30


Fler nyheter

Solbelyst kaj i Norrtälje med träd i höstfärger och stilla vatten.

3 november 2025

Nytt fjärrvärmepris från 1 januari 2026

Från årsskiftet justerar vi våra fjärrvärmepriser med 1,5 procent. Syftet är att möta ökade kostnader samtidigt som vi fortsätter utveckla ett långsiktigt och effektivt fjärrvärmesystem.

En vuxen som håller ett barn i famnen. Vända mot varandra i en solnedgång med ett fält av grönt i bakgrunden.

31 oktober 2025

Nya villkor för elhandel och elnät från och med 1 januari 2026

Den 1 januari 2026 kommer nya Allmänna villkor för konsument att börja gälla både för elhandel och elnät. De nya villkoren är som tidigare utfärdade av branschorganisationen Energiföretagen Sverige enligt överenskommelse med Konsumentverket och innebär främst språkliga förtydliganden och anpassning till ny lagstiftning.

Laddar innehåll ...