Vi har upptäckt ett fjärrvärmeläckage som påverkar kunder i området runt Östra Rögårdsgatan vid hamnen i Norrtälje.
Tekniker undersöker just nu problemet och vi stänger därför av fjärrvärmen till fastigheter kring hamnområdet. Det innebär att värme och varmvatten inte fungerar för tillfället.
Vi vet ännu inte hur länge avstängningen behöver pågå eftersom omfattningen av läckaget inte är klarlagd, troligen är värmen tillbaka under kvällen uppskattningsvis vid klockan 18.
Uppdatering kl 13.35: Läckan är lokaliserad och lagning pågår.
Uppdatering kl 16:55: Läckan är lagad och värmen kommar snart släppas på.
Uppdatering kl 17.04: Allt ska fungerar som vanligt igen och alla kunder ska ha fått tillbaka värme och varmvatten.