Bild på en faktura från Norrtälje Energi. Fakturan innehåller information om fakturadatum, kundnummer och belopp att betala.

Inbetalningskorten saknas på vissa fakturor – så gör du

Publicerat: 14 februari 2025

Vi har upptäckt att inbetalningskortet (talongen) på vår senaste faktura har fallit bort för ett antal av våra kunder.

Om du behöver ett inbetalningskort för betalning av fakturan kan du välja något av följande alternativ:

  • Betala via din internetbank
  • Använd ett eget inbetalningskort om du har ett hemma
  • Hämta ett nytt hos oss
  • Kontakta oss så skickar vi ett till dig.

Har du frågor?

Välkommen att kontakta oss eller kom in till vårt kontor.
Besök: Baldersgatan 12, Norrtälje
E-post: info@norrtaljeenergi.se
Telefon: 0176-718 00

Öppettider

Måndag–torsdag klockan 9–15
Fredag klockan 9–13.30
Lunchstängt alla dagar klockan 11.30–12.30


Fler nyheter

En person med väst som tittar på en eltekniker som arbetar i varselkläder ute.

10 september 2025

Vi söker beredare

Vill du vara med och utveckla framtidens elnät i Roslagen? Just nu söker vi en beredare.

Barn med ved, bygger elkretsar och blommor med bin.

8 september 2025

Hållbarhetsdagarna 2025 är igång!

Idag startar årets Hållbarhetsdagar, vårt 1899-projekt för alla sjätteklassare i kommunen. För sjätte året i rad bjuder vi in till en dag som bara handlar om hållbarhet. Mellan 8 och 25 september får varje klass uppleva en heldag med kunskap, inspiration och framtidstro.

Laddar innehåll ...